Je suis

Mijn foto
Rotterdam, Netherlands

maandag 31 januari 2011

5 Things I Love Monday

Happy monday to y'all! I just woke up and thought it would be nice to share a few little 'I love' pleasures of me.



1. Sewing. I really like the feeling of being creative. Making my own wallets, teddy bears, pillows etc. Maybe I should start my own webshop or rent a box @ The Hubshop and sell my stuff..!

2. Optimism. Such an important part of me. Can't even imagine how it would be without it!

3. Tea. My daily cup of tea gives me a warm feeling, clears my head out and tastes soooo good!

4. Being childish. Love looking at kids TV, cuddling my totoro-teddybear, create my own words like 'floepiekoekie' and acting like a spoiled little kid.

5. Blankets. Nothing beats lying on the couch watching TV with a blanket.

2 opmerkingen:

  1. @ #1: jij moet nodig mijn scrapbook-kamertje eens komen bekijken (nadat ik opgeruimd heb, LOL, anders pas je er niet in ;-)), waar overigens ook andere creatieve uitspattingen plaatsvinden.

    @ #5: Jawel hoor, blankets met Sjaak en Pluis erbij, heb ik gelijk? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat geloof ik graag! Laat maar weten als hij bezoeker-proof is en dan kom ik langs. Ik heb de scrapkamer van mijn stiefmoeder wel en daar kan je ook niet normaal lopen. Misschien is dat wel de charme van een hobbykamer?

    En @ #5 je hebt gelijk.. dat is wel de beste manier!

    BeantwoordenVerwijderen